diumenge, 24 de juny del 2012

PLÀSTICA

RECULL DE DIBUIXOS DE FINAL DE CURS







4 comentaris:

  1. Hola Martí,
    M'agraden molt els teus dibuixos. Felicitats per la teva creativitat. Ho ensenyaré els meus fills per animar-los. També els agrada pintar, en particular a l'Emma, que ha fet cinc anys.
    Fèlix, amic dels pares.

    ResponElimina
  2. Molt bééééé, carinyo, m'agrada especialment el de la font del parc, que em recorda a la font d'un parc de Teruel que vam visitar ara farà 4 anys a l'estiu.

    Felicitats, Martí!!! Segueix així.

    Mami;)

    ResponElimina
  3. Eiii, Martí, són preciosos aquests dibuixos. I molt alegres! El primer m'ha recordat una mica els quadres d'un pintor molt famós: Vincent van Gogh.

    No deixis mai de dibuixar!

    Mercè

    ResponElimina
  4. Genial. Tienes arte, uau qué chulos.

    ResponElimina